1РЕМОНТ ГОЛОВОК БЛОКУ ЦИЛІНДРА
Наша майстерня здійснює ремонт головки блоку циліндра (ГБЦ), сюди входить комплекс послуг щодо поліпшення роботи силового агрегату і збільшення терміну його служби. Головка блоку циліндра (ГБЦ) - це один з найбільш важливих і складних механічних вузлів в автомобільному двигуні внутрішнього згоряння. При тривалій експлуатації двигуна відбувається знос направляючих втулок, сідел клапанів і самих клапанів, які потребують ремонту.

Ремонт ГБЦ включає в себе:
• заміну напрямних втулок клапанів
• заміну або відновлення клапанів
• тестування системи охолодження (опресовування)
• фрезерування площини
• відновлення ліжок розподільчого валу
• відновлення свічкового отвору
• заміну і виготовлення сідел клапанів
• виготовлення напрямних втулок
• відновлення робочих фасок сідла клапана
• зварювання ГБЦ

Фахівці майстерні мають величезний досвід виконання даного роду завдань. Всі роботи здійснюються на професійному обладнанні.
НАШІ ЦІНИ

2РЕМОНТ БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНА
Ремонт блоку циліндрів двигуна — це складний і відповідальний процес, який потребує високої кваліфікації та спеціального обладнання.
Блок циліндрів є основою двигуна, на яку кріпляться всі ключові компоненти, такі як головка блоку циліндрів, поршнева група, колінчастий вал та інші механізми.
Пошкодження чи знос блоку циліндрів може призвести до значного зниження продуктивності двигуна або навіть до його виходу з ладу.
Коли необхідно проводити ремонт блоку циліндрів двигуна?
  • Механічні пошкодження: Тріщини, деформації, порушення геометрії блоку внаслідок перегріву, неправильного монтажу чи інших причин.
  • Знос циліндрів: З часом відбувається природний знос циліндрів, що призводить до збільшення зазорів і зниження компресії.
  • Порушення герметичності: Прориви між циліндрами або пошкодження прокладок можуть стати причиною втрати герметичності і витоку робочих рідин.
Звертайтесь до "ГБЦ-Тернопіль" для професійного ремонту блоку циліндрів двигуна і забезпечте своєму автомобілю довге та надійне життя на дорогах.
НАШІ ЦІНИ

3ЗАМІНА ТА ВІДНОВЛЕННЯ КЛАПАНІВ
Майстерня надає послуги по заміні і відновленню клапанів двигунів (Mercedes, Ford, Volkswagen, Toyota, BMW, DAF, Renault, ЗИЛ, ГАЗ, ВАЗ, УАЗ, МАЗ та ін.). Основне завдання даної операції - надання зношеному клапану необхідної геометрії. За допомогою шліфування забезпечується биття фаски клапана не більше 0,02 мм і при необхідності вирівнюється торець.

Для цього спочатку клапан очищається від нагару, а потім встановлюється в спеціальний шліфувальний верстат, де наші майстри домагаються необхідних параметрів.

НАШІ ЦІНИ
4ЗАМІНА НАПРАВЛЯЮЧИХ ВТУЛОК КЛАПАНІВ
Наша майстерня здійснює заміну напрямних втулок клапанів (Mercedes, Ford, Volkswagen, Toyota, BMW, DAF, Renault, ЗИЛ, ГАЗ, ВАЗ, УАЗ, МАЗ та ін.). Двигунів легкових і вантажних автомобілів . При заміні направляючих втулок, головка блоку циліндра з алюмінієвих сплавів розігрівається до 100 градусів (в залежності від параметрів заводу виробника). Оскільки ці сплави мають більший коефіцієнт теплового розширення, ніж матеріал направляючих втулок, то натяг в з'єднанні ГБЦ-втулки стає менше і при легких ударах молотка (легкої кувалди), направляючі вільно випресовуются не деформуючи при цьому посадочне місце в тілі головки. Щоб зусилля при впресуванні втулок доводилося точно по осі направляючої, використовуються спеціальні вибивання.
Перед запресуванням ГБЦ розігрівається до 250 градусів і діаметр посадкового отвору збільшився, і вставляється в тіло ГБЦ за допомогою спеціальної оправлення від руки або легкими ударами молотка.
Для вприсовки направляючих втулок з чавунних головок, нагрівати ГБЦ не має сенсу, оскільки коефіцієнт теплового розширення чавуну відносно невеликий, а значить і діаметр посадкового місця під втулкою збільшиться незначно.
За допомогою алмазних розгорток калібрується отвір в направляючій втулці, забезпечуючи рекомендований заводом виробником зазор між направляючою втулкою і стрижнем клапана.
НАШІ ЦІНИ
5МИЙКА ГБЦ (ГОЛОВКИ БЛОКУ ЦИЛІНДРА)
Наша майстерня надає таку послугу як "Мийка головки блоку циліндра" в Тернополі.

Мийка ГБЦ (головки блоку циліндра) проводиться в три етапи:
1) Очищення камери згоряння від нагару спеціальними щітками
2) Мийка ГБЦ проводиться із застосуванням спеціальних миючих засобів, що не руйнують і запобігають подальшій корозії деталі.
3) Для головок блоку циліндра (ГБЦ) перед складанням проводиться остаточна мийка.

НАШІ ЦІНИ
6ТЕСТУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ (ОПРЕСУВАННЯ)
Якщо є необхідність, то після миття, ГБЦ відправляється на опресування - перевірку герметичності сорочки охолодження двигуна. Ця процедура корисна не тільки в тому випадку, якщо є підозри на наявність тріщин (наприклад, між сідлами клапанів, або від форкамер до сідел). Справа в тому, що технологічні заглушки в тілі ГБЦ з часом можуть втратити герметичність, що загрожує витоками охолоджувальної рідини або її попаданням в простір під клапанною кришкою і змішуванням з маслом. Тому при капітальному ремонті двигуна ця процедура дуже корисна просто з міркувань перестраховки, навіть в тому випадку, якщо до ремонту не було проблем з витоками охолоджувальної рідини.

Опресування двигуна проводиться на спеціалізованому стенді. Всі отвори сорочки охолодження перекриваються спеціальними заглушками, через штуцер в одній з них подається стиснене до 6 атм. повітря (тиск регулюється) і ГБЦ занурюється у ванну з попередньо розігрітою до 70-80° водою. Через деякий час, коли температура ГБЦ вирівняється з температурою води, з витоків повітря (то піднімаються бульбашки), можна бачити в якому саме місці сорочка охолодження не герметична.
НАШІ ЦІНИ
7ФРЕЗЕРУВАННЯ ПЛОЩИНИ
Майстерня надає таку послугу, як фрезерування площини головки блоку циліндра необхідну для забезпечення площинності привалочних поверхонь, а так само для усунення забоїн і подряпин на них.
При обробці приділяється увага спеціальним міткам, які показують допустиму межу знімання матеріалу. Більша кількість матеріалу, що знімається може привести до опускання розподільного вала, що спричинить за собою зміну фаз газорозподілу на більш пізні. Крім цього зменшиться обсяг камери згоряння і підвищиться ступінь стиснення. Це може спричинити за собою небажані процеси детонації.
Великі дефекти площині головки можуть бути усунені зварюванням.
НАШІ ЦІНИ
8ВІДНОВЛЕННЯ СВІЧКОВОГО ОТВОРУ
Майстерня відновлює свічкові отвори, як на знятій голівці блоку, так і на встановленій на двигуні, за допомогою спеціально інструменту.

Перед відновленням різьблення для запобігання попадання стружки в циліндр спеціальний мітчик змащується змазкою. Вставляється в отвір свічки так, щоб вхідна частина точно потрапила на зношену різьблення (для цього є спеціальна напрямна частина та перша різьбова частина мітчика М14х1,25). Це важливо для збереження осі свічки. Конічною поверхнею мітчика , збільшуємо діаметр отвору, і другою різьбовою частиною, нарізуємо нову різьбу під вставку.
Вставку навертаються на спеціальне пристосування і наносимо на неї високотемпературний клей - герметик. Потім вставку загортаємо в тіло ГБЦ до тих пір, поки її торець не опиниться врівень з поверхнею контакту кільця ущільнювача свічки і головки блоку циліндра.
Далі накатана частина надійно зафіксовує вставку, виключаючи її вивертання разом зі свічок запалювання.

ПЕРЕВАГИ ТЕХНОЛОГІЇ:

• не потрібно знімати головку блоку циліндра з двигуна;
• не потрібно свердлити;
• використовується для алюмінієвих сплавів і чавунних деталей;
• відновлення різьблення відбувається швидко, легко і надійно.
НАШІ ЦІНИ
9ЗАМІНА ТА ВИГОТОВЛЕННЯ СІДЕЛ КЛАПАНІВ
Обробка сідла клапана.

Обробка сідла клапана одна з послуг нашої майстерні. Необхідність в цій операції виникає після заміни напрямних втулок, через зношування сідел клапанів, після прогоряння клапана або будь-якого іншого порушення герметичності з'єднання сідло-клапан.

При ремонті головок блоку циліндра найбільш трудомісткою і відповідальною операцією є обробка фасок сідел клапанів , звичайно, якщо мова йде про битті фаски в межах 0,01 - 0,02 мм.
Заміна сідла клапана.
Дана послуга актуальна в разі фатального зносу сідел, прогоряння сідла, при багаторазовій обробці сідел, при збільшенні поперечного перерізу клапанної щілини шляхом заміни клапанів на клапани з великим діаметром тарілки (форсування двигуна), в деяких випадках після ремонту тріщин (якщо тріщина проходила під сідлом) , при сильному перегріванні двигуна (сідла можуть просто випасти з тіла головки), після неякісного ремонту сідел і ін. Заміна сідел відбувається в кілька етапів.

Спочатку на верстаті вирізаються старі сідла, потім готується нове посадочне місце під сідло, знімаються розміри і по ним з урахуванням натягу зі спеціального чавуну виготовляються заготовки нових сідел, що представляють собою кільця з точно витриманим зовнішнім діаметром і невеликим припуском на обробку по внутрішньому діаметру і висоті. Після цього головку блоку циліндра розігрівають, а заготовки сідел охолоджують в рідкому азоті. Потім сідла запресовують за допомогою оправок. Далі ГБЦ знову встановлюють на верстат з обробки сідел, і після підгонки внутрішнього діаметра сідла під діаметр каналу, фасонним різцем формують необхідний профіль сідла з урахуванням виступів тарілки клапана щодо поверхні камери згоряння, або з урахуванням відстані від торця клапана до осі колінвалу.
НАШІ ЦІНИ

ВИГОТОВЛЕННЯ ВТУЛОК КЛАПАНІВ
Наша майстерня виготовляє напрямні втулки клапанів з Браж (матеріал, що представляє собою сплав міді з тими чи іншим речовинами) зі збільшеною зносостійкістю будь-яких розмірів як для вітчизняних головок блоку циліндра, так і для будь-яких імпортних.
НАШІ ЦІНИ
10ЗВАРКА ГБЦ
Тріщина в ГБЦ виникає в результаті неправильної роботи двигуна внаслідок перегріву і зсуву напруги в металі. Наша майстерня здійснює ремонт ГБЦ (нарощування металу, зварювання аргоном)
Якісно закрити тріщину вийде тільки за допомогою зварювання. Ніяким клейовим складом не вийде якісно закрити тріщину в головки, тому що при нагріванні до робочих температур головка буде розширюватися і тріщина буде ставати більшою, тобто потрібен склад для забивання тріщини, який мав би такі ж лінійні температурні розширення, як і матеріал головки, до того ж бути стійкими до інших навантажень. Всього цього можна досягти тільки зварюванням.
Для зварювання головки блоку циліндра можна використовувати газове зварювання з використанням присадочного матеріалу, але кращі результати дає аргонно-дугове зварювання (TIG). До голівки підключається маса, а дуга горить в середовищі аргону між вольфрамовим електродом і головкою, куди підсовуюється алюмінієвий присадний дріт.

НАШІ ЦІНИ
11ФРЕЗЕРУВАННЯ ПЛОЩИНИ БЛОКУ ЦИЛІНДРА
Фрезерування необхідна для забезпечення площинності привалочних поверхонь, а також для усунення забоїн і подряпин на них.

При сильному перегріві мотора механіки, як правило, перевіряють привалочную площину ГБЦ, забуваючи про блок. Незважаючи на те, що головка деформується значно сильніше блоку, нехтувати перевіркою площини блоку не слід. Прогин близько 0,05 - 0,07 мм може бути причиною витоків охолоджуючої рідини або попадання її в циліндри.

Обробка площині блоку циліндра проводиться на спеціалізованому верстаті.
НАШІ ЦІНИ
12ЗАМІНА ВТУЛОК ПРОМІЖНИХ ВАЛІВ
Наша майстерня здійснює заміну втулок (вкладишів) проміжних валів на спеціалізованому обладнанні.
НАШІ ЦІНИ
13АРГОННО-ДУГОВА ЗВАРКА
Майстерня надає послугу з Аргонно-дугового зварювання.

Багато хто задається питанням, що таке аргон зварювання? Процес зварювання металів відбувається за рахунок нагріву електродуги за допомогою газу аргон. Це інертний газ, основне призначення якого - захист металів від кисневого впливу. Це процес має ще одну назву - аргонно-дугове зварювання . Струм, який використовується під час зварювальних робіт, може як постійним, так і змінним.

Сварка технології TIG має багато переваг, серед яких:
• високоякісні зварювальні шви;
• можливість контролювати процес зварювання і стан електродуги;
• метал під час роботи не розбризкується в різні боки;
• процес зварювання можна виконувати в будь-якому положенні;
• відсутність шлаків, шкідливих викидів, які можуть потрапити в агрегат і привести до поламки.
НАШІ ЦІНИ
14ТЕСТУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ БЛОКА ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНА
Тестування системи охолодження блоку циліндрів двигуна — це ключова послуга, яка забезпечує безперебійну роботу двигуна та продовжує його термін експлуатації.
Ця процедура дозволяє виявити потенційні проблеми та запобігти серйозним поломкам, які можуть виникнути через перегрів або втрату герметичності.
Чому важливо тестувати систему охолодження?
Система охолодження відповідає за підтримання оптимальної температури двигуна під час його роботи.
Якщо вона виходить з ладу, це може призвести до перегріву двигуна, що спричинить деформацію головки блоку циліндрів, тріщини та інші серйозні пошкодження.
Саме тому регулярне тестування цієї системи є обов'язковою процедурою для кожного автовласника.
Послуга тестування системи охолодження блоку циліндрів двигуна включає:
    • Опресування системи — це перевірка на наявність тріщин та втрату герметичності. Процедура дозволяє виявити навіть найменші дефекти, що можуть спричинити втрату охолоджувальної рідини.
    • Вимірювання тиску — допомагає визначити, чи є витоки в системі, та встановити причину неполадок.
    • Перевірка стану радіатора та помпи — ці елементи часто стають причиною неполадок у системі охолодження, тому їх перевірка є обов'язковою частиною тестування.
Записуйтесь на тестування системи охолодження блоку циліндрів до "ГБЦ-Тернопіль".
НАШІ ЦІНИ

15ФРЕЗЕРУВАННЯ ПЛОЩИНИ БЛОКА ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНА
Фрезерування площини блоку циліндрів двигуна — процедура, що є критичною для підтримання герметичності камер згоряння і ефективного функціонування двигуна.
Це процес механічної обробки, спрямований на усунення деформацій, нерівностей та інших дефектів на поверхні блоку.
З часом, під впливом температурних коливань і механічних навантажень, поверхня блоку циліндрів може деформуватися.
Це призводить до втрати герметичності між блоком і головкою циліндрів, що, в свою чергу, може викликати серйозні неполадки в роботі двигуна.
Чому важливо виконувати фрезерування площини блоку циліндрів?
    • Відновлення герметичності: Ідеально рівна поверхня забезпечує щільне прилягання головки блоку циліндрів до блоку, що є критично важливим для підтримання герметичності камер згоряння.
    • Збільшення терміну служби двигуна: Вчасне фрезерування дозволяє уникнути серйозних пошкоджень і продовжити термін експлуатації двигуна.
    • Забезпечення ефективності роботи: Рівна поверхня блоку циліндрів сприяє рівномірному розподілу навантаження і температури, що покращує роботу двигуна і знижує ризик виникнення несправностей.
Не ризикуйте надійністю двигуна — зверніться до "ГБЦ-Тернопіль" для професійного фрезерування площини блоку циліндрів.
НАШІ ЦІНИ

16ВІДНОВЛЕННЯ ПОСТЕЛІ КОЛІНВАЛА БЛОКА ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНА
Постіль колінвала — це місце, де розташовується і обертається колінчастий вал.
Це критично важлива зона, оскільки вона відповідає за підтримання точного вирівнювання валу під час його роботи.
З часом, через постійні навантаження, тертя та інші фактори, постіль колінвала може зношуватись або деформуватись.
Це призводить до збільшення люфту колінвала, нерівномірного розподілу навантажень і навіть пошкодження інших частин двигуна.
Коли необхідне відновлення постелі колінвала?
    • З'являються ознаки надмірного зносу колінвала або підшипників.
    • Помітні зміни в роботі двигуна, такі як підвищений рівень вібрацій або шуму.
    • Після капітального ремонту двигуна, коли виявлені дефекти або знос у зоні розташування колінвала.
Звертайтесь до "ГБЦ-Тернопіль".
НАШІ ЦІНИ

17ТОРЦЮВАННЯ БУГЕЛІВ БЛОКА ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНА
Торцювання бугелів — це процес, при якому виконується механічна обробка поверхні бугелів з метою відновлення їх геометрії.
Це дозволяє забезпечити правильне розташування і роботу колінчастого вала, що, в свою чергу, позитивно впливає на роботу всього двигуна. Неправильне вирівнювання бугелів може призвести до нерівномірного навантаження на підшипники, збільшення тертя та зносу, а також до інших серйозних проблем з двигуном.
Торцювання бугелів рекомендується у таких випадках:
    • Виявлені ознаки деформації або зносу бугелів під час діагностики.
    • Після проведення капітального ремонту двигуна або заміни колінчастого вала.
    • При підготовці двигуна до високих навантажень, наприклад, у спортивних автомобілях або комерційних транспортних засобах.
Торцювання бугелів — це інвестиція в довговічність та надійність вашого двигуна.
НАШІ ЦІНИ

18ГІЛЬЗОВКА БЛОКА ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНА
Гільзовка — це процес встановлення нових гільз у циліндри двигуна, які зношені внаслідок тривалого використання або механічних пошкоджень.
Гільзи виготовляються з високоякісних матеріалів, що забезпечують високу стійкість до зносу та корозії.
Установлення нових гільз дозволяє відновити геометрію циліндрів, покращити компресію і, відповідно, підвищити ефективність роботи двигуна.
Гільзовка блоку циліндрів двигуна необхідна у випадках, коли:
    • Циліндри зазнали значного зносу і мають пошкодження, які неможливо усунути стандартними методами.
    • Спостерігається втрата компресії в одному або кількох циліндрах, що призводить до зниження потужності двигуна.
    • Двигун починає споживати більше масла, ніж зазвичай, через зношення стінок циліндрів.
    • Виявлено тріщини або інші дефекти в циліндрах, що не підлягають ремонту.
Звертайтеся до "ГБЦ-Тернопіль" для професійного гільзування блоку циліндрів.
НАШІ ЦІНИ

19РОЗТОЧУВАННЯ БЛОКА ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНА
Розточування блоку циліндрів – це механічна обробка внутрішніх стінок циліндрів з метою збільшення їх діаметра до певного стандартного розміру або до ремонтного розміру.
Ця процедура необхідна, коли циліндри зазнали значного зносу або мають мікротріщини, подряпини чи інші дефекти, які можуть негативно впливати на ефективність роботи двигуна.
Розточування необхідне в таких випадках:
    • Значний знос стінок циліндрів: Під час тривалої експлуатації на стінках циліндрів можуть утворюватися подряпини, зношування або овальність, що знижує компресію та потужність двигуна.
    • Дефекти поверхні: Тріщини, пори, або нерівності на поверхні циліндрів можуть стати причиною втрати герметичності та підвищеного споживання масла.
    • Проблеми з компресією: Якщо компресія в одному або кількох циліндрах значно знизилася, це може свідчити про необхідність розточування блоку.
"ГБЦ-Тернопіль" – це ваш надійний партнер у ремонті та відновленні двигунів.
НАШІ ЦІНИ

20ХОНІНГУВАННЯ БЛОКА ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНА
Хонінгування — це процес остаточного шліфування внутрішньої поверхні циліндрів блоку двигуна після розточування або для оновлення поверхні при помірному зносі.
Використовується спеціальний інструмент — хон, який забезпечує високу точність обробки та рівномірну шорсткість.
Головна мета хонінгування — створити оптимальний профіль поверхні, який сприяє утворенню рівномірного шару мастила між стінками циліндра і поршневими кільцями.
Хонінгування необхідне у таких випадках:
    • Після розточування блоку: Це фінальний етап обробки після збільшення діаметра циліндрів, що гарантує необхідну якість поверхні для правильної роботи двигуна.
    • Після тривалого використання двигуна: З часом внутрішня поверхня циліндрів може стати гладкою, що призводить до недостатнього мастила та збільшення зносу компонентів.
    • При помірному зносі: Якщо циліндри мають невеликий знос, хонінгування допоможе відновити їх поверхню без необхідності розточування.
Довірте ремонт двигуна справжнім професіоналам з "ГБЦ-Тернопіль".
НАШІ ЦІНИ

21ДОСТАВКА ТА ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ НОВУ ПОШТУ
Йдемо назустріч Вашим побажанням і відтепер приймаємо та відправляємо запчастини за допомогою Нової Пошти. Більше інформації дізнавайтесь у наших менеджерів за телефоном +38 (096) 730-37-37