1РЕМОНТ ГОЛОВОК БЛОКУ ЦИЛІНДРА
Наша майстерня здійснює ремонт головки блоку циліндра (ГБЦ), сюди входить комплекс послуг щодо поліпшення роботи силового агрегату і збільшення терміну його служби. Головка блоку циліндра (ГБЦ) - це один з найбільш важливих і складних механічних вузлів в автомобільному двигуні внутрішнього згоряння. При тривалій експлуатації двигуна відбувається знос направляючих втулок, сідел клапанів і самих клапанів, які потребують ремонту.

Ремонт ГБЦ включає в себе:
• заміну напрямних втулок клапанів
• заміну або відновлення клапанів
• тестування системи охолодження (опресовування)
• фрезерування площини
• відновлення ліжок розподільчого валу
• відновлення свічкового отвору
• заміну і виготовлення сідел клапанів
• виготовлення напрямних втулок
• відновлення робочих фасок сідла клапана
• зварювання ГБЦ

Фахівці майстерні мають величезний досвід виконання даного роду завдань. Всі роботи здійснюються на професійному обладнанні.
НАШІ ЦІНИ

2ЗАМІНА ТА ВІДНОВЛЕННЯ КЛАПАНІВ
Майстерня надає послуги по заміні і відновленню клапанів двигунів (Mercedes, Ford, Volkswagen, Toyota, BMW, DAF, Renault, ЗИЛ, ГАЗ, ВАЗ, УАЗ, МАЗ та ін.). Основне завдання даної операції - надання зношеному клапану необхідної геометрії. За допомогою шліфування забезпечується биття фаски клапана не більше 0,02 мм і при необхідності вирівнюється торець.

Для цього спочатку клапан очищається від нагару, а потім встановлюється в спеціальний шліфувальний верстат, де наші майстри домагаються необхідних параметрів.

НАШІ ЦІНИ
3ЗАМІНА НАПРАВЛЯЮЧИХ ВТУЛОК КЛАПАНІВ
Наша майстерня здійснює заміну напрямних втулок клапанів (Mercedes, Ford, Volkswagen, Toyota, BMW, DAF, Renault, ЗИЛ, ГАЗ, ВАЗ, УАЗ, МАЗ та ін.). Двигунів легкових і вантажних автомобілів . При заміні направляючих втулок, головка блоку циліндра з алюмінієвих сплавів розігрівається до 100 градусів (в залежності від параметрів заводу виробника). Оскільки ці сплави мають більший коефіцієнт теплового розширення, ніж матеріал направляючих втулок, то натяг в з'єднанні ГБЦ-втулки стає менше і при легких ударах молотка (легкої кувалди), направляючі вільно випресовуются не деформуючи при цьому посадочне місце в тілі головки. Щоб зусилля при впресуванні втулок доводилося точно по осі направляючої, використовуються спеціальні вибивання.
Перед запресуванням ГБЦ розігрівається до 250 градусів і діаметр посадкового отвору збільшився, і вставляється в тіло ГБЦ за допомогою спеціальної оправлення від руки або легкими ударами молотка.
Для вприсовки направляючих втулок з чавунних головок, нагрівати ГБЦ не має сенсу, оскільки коефіцієнт теплового розширення чавуну відносно невеликий, а значить і діаметр посадкового місця під втулкою збільшиться незначно.
За допомогою алмазних розгорток калібрується отвір в направляючій втулці, забезпечуючи рекомендований заводом виробником зазор між направляючою втулкою і стрижнем клапана.
НАШІ ЦІНИ
4МИЙКА ГБЦ (ГОЛОВКИ БЛОКУ ЦИЛІНДРА)
Наша майстерня надає таку послугу як "Мийка головки блоку циліндра" в Тернополі.

Мийка ГБЦ (головки блоку циліндра) проводиться в три етапи:
1) Очищення камери згоряння від нагару спеціальними щітками
2) Мийка ГБЦ проводиться із застосуванням спеціальних миючих засобів, що не руйнують і запобігають подальшій корозії деталі.
3) Для головок блоку циліндра (ГБЦ) перед складанням проводиться остаточна мийка.

НАШІ ЦІНИ
5ТЕСТУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ (ОПРЕСУВАННЯ)
Якщо є необхідність, то після миття, ГБЦ відправляється на опресування - перевірку герметичності сорочки охолодження двигуна. Ця процедура корисна не тільки в тому випадку, якщо є підозри на наявність тріщин (наприклад, між сідлами клапанів, або від форкамер до сідел). Справа в тому, що технологічні заглушки в тілі ГБЦ з часом можуть втратити герметичність, що загрожує витоками охолоджувальної рідини або її попаданням в простір під клапанною кришкою і змішуванням з маслом. Тому при капітальному ремонті двигуна ця процедура дуже корисна просто з міркувань перестраховки, навіть в тому випадку, якщо до ремонту не було проблем з витоками охолоджувальної рідини.

Опресування двигуна проводиться на спеціалізованому стенді. Всі отвори сорочки охолодження перекриваються спеціальними заглушками, через штуцер в одній з них подається стиснене до 6 атм. повітря (тиск регулюється) і ГБЦ занурюється у ванну з попередньо розігрітою до 70-80° водою. Через деякий час, коли температура ГБЦ вирівняється з температурою води, з витоків повітря (то піднімаються бульбашки), можна бачити в якому саме місці сорочка охолодження не герметична.
НАШІ ЦІНИ
6ФРЕЗЕРУВАННЯ ПЛОЩИНИ
Майстерня надає таку послугу, як фрезерування площини головки блоку циліндра необхідну для забезпечення площинності привалочних поверхонь, а так само для усунення забоїн і подряпин на них.
При обробці приділяється увага спеціальним міткам, які показують допустиму межу знімання матеріалу. Більша кількість матеріалу, що знімається може привести до опускання розподільного вала, що спричинить за собою зміну фаз газорозподілу на більш пізні. Крім цього зменшиться обсяг камери згоряння і підвищиться ступінь стиснення. Це може спричинити за собою небажані процеси детонації.
Великі дефекти площині головки можуть бути усунені зварюванням.
НАШІ ЦІНИ
7ВІДНОВЛЕННЯ СВІЧКОВОГО ОТВОРУ
Майстерня відновлює свічкові отвори, як на знятій голівці блоку, так і на встановленій на двигуні, за допомогою спеціально інструменту.

Перед відновленням різьблення для запобігання попадання стружки в циліндр спеціальний мітчик змащується змазкою. Вставляється в отвір свічки так, щоб вхідна частина точно потрапила на зношену різьблення (для цього є спеціальна напрямна частина та перша різьбова частина мітчика М14х1,25). Це важливо для збереження осі свічки. Конічною поверхнею мітчика , збільшуємо діаметр отвору, і другою різьбовою частиною, нарізуємо нову різьбу під вставку.
Вставку навертаються на спеціальне пристосування і наносимо на неї високотемпературний клей - герметик. Потім вставку загортаємо в тіло ГБЦ до тих пір, поки її торець не опиниться врівень з поверхнею контакту кільця ущільнювача свічки і головки блоку циліндра.
Далі накатана частина надійно зафіксовує вставку, виключаючи її вивертання разом зі свічок запалювання.

ПЕРЕВАГИ ТЕХНОЛОГІЇ:

• не потрібно знімати головку блоку циліндра з двигуна;
• не потрібно свердлити;
• використовується для алюмінієвих сплавів і чавунних деталей;
• відновлення різьблення відбувається швидко, легко і надійно.
НАШІ ЦІНИ
9ЗАМІНА ТА ВИГОТОВЛЕННЯ СІДЕЛ КЛАПАНІВ
Обробка сідла клапана.

Обробка сідла клапана одна з послуг нашої майстерні. Необхідність в цій операції виникає після заміни напрямних втулок, через зношування сідел клапанів, після прогоряння клапана або будь-якого іншого порушення герметичності з'єднання сідло-клапан.

При ремонті головок блоку циліндра найбільш трудомісткою і відповідальною операцією є обробка фасок сідел клапанів , звичайно, якщо мова йде про битті фаски в межах 0,01 - 0,02 мм.
Заміна сідла клапана.
Дана послуга актуальна в разі фатального зносу сідел, прогоряння сідла, при багаторазовій обробці сідел, при збільшенні поперечного перерізу клапанної щілини шляхом заміни клапанів на клапани з великим діаметром тарілки (форсування двигуна), в деяких випадках після ремонту тріщин (якщо тріщина проходила під сідлом) , при сильному перегріванні двигуна (сідла можуть просто випасти з тіла головки), після неякісного ремонту сідел і ін. Заміна сідел відбувається в кілька етапів.

Спочатку на верстаті вирізаються старі сідла, потім готується нове посадочне місце під сідло, знімаються розміри і по ним з урахуванням натягу зі спеціального чавуну виготовляються заготовки нових сідел, що представляють собою кільця з точно витриманим зовнішнім діаметром і невеликим припуском на обробку по внутрішньому діаметру і висоті. Після цього головку блоку циліндра розігрівають, а заготовки сідел охолоджують в рідкому азоті. Потім сідла запресовують за допомогою оправок. Далі ГБЦ знову встановлюють на верстат з обробки сідел, і після підгонки внутрішнього діаметра сідла під діаметр каналу, фасонним різцем формують необхідний профіль сідла з урахуванням виступів тарілки клапана щодо поверхні камери згоряння, або з урахуванням відстані від торця клапана до осі колінвалу.
НАШІ ЦІНИ

ВИГОТОВЛЕННЯ ВТУЛОК КЛАПАНІВ
Наша майстерня виготовляє напрямні втулки клапанів з Браж (матеріал, що представляє собою сплав міді з тими чи іншим речовинами) зі збільшеною зносостійкістю будь-яких розмірів як для вітчизняних головок блоку циліндра, так і для будь-яких імпортних.
НАШІ ЦІНИ
8ЗВАРКА ГБЦ
Тріщина в ГБЦ виникає в результаті неправильної роботи двигуна внаслідок перегріву і зсуву напруги в металі. Наша майстерня здійснює ремонт ГБЦ (нарощування металу, зварювання аргоном)
Якісно закрити тріщину вийде тільки за допомогою зварювання. Ніяким клейовим складом не вийде якісно закрити тріщину в головки, тому що при нагріванні до робочих температур головка буде розширюватися і тріщина буде ставати більшою, тобто потрібен склад для забивання тріщини, який мав би такі ж лінійні температурні розширення, як і матеріал головки, до того ж бути стійкими до інших навантажень. Всього цього можна досягти тільки зварюванням.
Для зварювання головки блоку циліндра можна використовувати газове зварювання з використанням присадочного матеріалу, але кращі результати дає аргонно-дугове зварювання (TIG). До голівки підключається маса, а дуга горить в середовищі аргону між вольфрамовим електродом і головкою, куди підсовуюється алюмінієвий присадний дріт.

НАШІ ЦІНИ
9ФРЕЗЕРУВАННЯ ПЛОЩИНИ БЛОКУ ЦИЛІНДРА
Фрезерування необхідна для забезпечення площинності привалочних поверхонь, а також для усунення забоїн і подряпин на них.

При сильному перегріві мотора механіки, як правило, перевіряють привалочную площину ГБЦ, забуваючи про блок. Незважаючи на те, що головка деформується значно сильніше блоку, нехтувати перевіркою площини блоку не слід. Прогин близько 0,05 - 0,07 мм може бути причиною витоків охолоджуючої рідини або попадання її в циліндри.

Обробка площині блоку циліндра проводиться на спеціалізованому верстаті.
НАШІ ЦІНИ
10ЗАМІНА ВТУЛОК ПРОМІЖНИХ ВАЛІВ
Наша майстерня здійснює заміну втулок (вкладишів) проміжних валів на спеціалізованому обладнанні.
НАШІ ЦІНИ
11АРГОННО-ДУГОВА ЗВАРКА
Майстерня надає послугу з Аргонно-дугового зварювання.

Багато хто задається питанням, що таке аргон зварювання? Процес зварювання металів відбувається за рахунок нагріву електродуги за допомогою газу аргон. Це інертний газ, основне призначення якого - захист металів від кисневого впливу. Це процес має ще одну назву - аргонно-дугове зварювання . Струм, який використовується під час зварювальних робіт, може як постійним, так і змінним.

Сварка технології TIG має багато переваг, серед яких:
• високоякісні зварювальні шви;
• можливість контролювати процес зварювання і стан електродуги;
• метал під час роботи не розбризкується в різні боки;
• процес зварювання можна виконувати в будь-якому положенні;
• відсутність шлаків, шкідливих викидів, які можуть потрапити в агрегат і привести до поламки.
НАШІ ЦІНИ
12ДОСТАВКА ТА ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ НОВУ ПОШТУ
Йдемо назустріч Вашим побажанням і відтепер приймаємо та відправляємо запчастини за допомогою Нової Пошти. Більше інформації дізнавайтесь у наших менеджерів за телефоном +38 (096) 730-37-37