Наша майстерня здійснює ремонт головки блоку циліндрів (ГБЦ), сюди входить комплекс послуг щодо поліпшення роботи силового агрегату і збільшення терміну його служби. Головка блоку циліндрів (ГБЦ) - це один з найбільш важливих і складних механічних вузлів в автомобільному двигуні внутрішнього згоряння. При тривалій експлуатації двигуна відбувається знос направляючих втулок, сідел клапанів і самих клапанів, які потребують ремонту.
Ремонт ГБЦ включає в себе:
• заміну напрямних втулок клапанів
• заміну або відновлення клапанів
• тестування системи охолодження (опресовування)
• фрезерування площини
• відновлення ліжок распредвалов
• відновлення свічкового отвори (Гужон)
• заміну і виготовлення сідел клапанів
• виготовлення напрямних втулок
• відновлення робочих фасок сідла клапана
• зварювання ГБЦ
Фахівці майстерні мають величезний досвід виконання даного роду завдань. Всі роботи здійснюються на професійному обладнанні. НАШІ ЦІНИ
2ЗАМІНА ТА ВІДНОВЛЕННЯ КЛАПАНІВ
Майстерня надає послуги по заміні і відновленню клапанів двигунів (Mercedes, Ford, Volkswagen, Toyota, BMW, DAF, Renault, ЗИЛ, ГАЗ, ВАЗ, УАЗ, МАЗта ін.). Основне завдання даної операції - надання зношеному клапану необхідної геометрії. За допомогою шліфування забезпечується биття фаски клапана не більше 0,02 мм і при необхідності вирівнюється торець.
Для цього спочатку клапан очищається від нагару, а потім встановлюється в спеціальний шліфувальний верстат, де наші майстри домагаються необхідних параметрів. НАШІ ЦІНИ
3ЗАМІНА НАПРАВЛЯЮЧИХ ВТУЛОК КЛАПАНІВ
Наша майстерня здійснює заміну напрямних втулок клапанів (Mercedes, Ford, Volkswagen, Toyota, BMW, DAF, Renault, ЗИЛ, ГАЗ, ВАЗ, УАЗ, МАЗта ін.). Двигунів легкових і вантажних автомобілів . При заміні направляючих втулок, головка блоку циліндра з алюмінієвих сплавів розігрівається до 100 градусів (в залежності від параметрів заводу виробника). Оскільки ці сплави мають більший коефіцієнт теплового розширення, ніж матеріал направляючих втулок, то натяг в з'єднанні ГБЦ-втулки стає менше і при легких ударах молотка (легкої кувалди), направляючі вільно випресовуются не деформуючи при цьому посадочне місце в тілі головки. Щоб зусилля при впресуванні втулок доводилося точно по осі направляючої, використовуються спеціальні вибивання.
Перед запресуванням ГБЦ розігрівається до 250 градусів і діаметр посадкового отвору збільшився, і вставляється в тіло ГБЦ за допомогою спеціальної оправлення від руки або легкими ударами молотка.
Для вприсовки направляючих втулок з чавунних головок, нагрівати ГБЦ не має сенсу, оскільки коефіцієнт теплового розширення чавуну відносно невеликий, а значить і діаметр посадкового місця під втулкою збільшиться незначно.
За допомогою алмазних розгорток калібрується отвір в направляючій втулці, забезпечуючи рекомендований заводом виробником зазор між направляючою втулкою і стрижнем клапана. НАШІ ЦІНИ
4МИЙКА ГБЦ (ГОЛОВКИ БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ)
Наша майстерня надає таку послугу як "Мийка головки блоку циліндрів" в Тернополі.
Мийка ГБЦ (головки блоку циліндрів) проводиться в три етапи:
1) Очищення камери згоряння від нагару спеціальними щітками
2) Мийка ГБЦ проводиться із застосуванням спеціальних миючих засобів, що не руйнують і запобігають подальшій корозії
деталі.
3) Для головок блоку циліндрів (ГБЦ) перед складанням проводиться остаточна мийка. НАШІ ЦІНИ
5ТЕСТУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ (ОПРЕСУВАННЯ)
Якщо є необхідність, то після миття, ГБЦ відправляється на опресування - перевірку герметичності сорочки охолодження двигуна. Ця процедура корисна не тільки в тому випадку, якщо є підозри на наявність тріщин (наприклад, між сідлами клапанів, або від форкамер до сідел). Справа в тому, що технологічні заглушки в тілі ГБЦ з часом можуть втратити герметичність, що загрожує витоками охолоджувальної рідини або її попаданням в простір під клапанною кришкою і змішуванням з маслом. Тому при капітальному ремонті двигуна ця процедура дуже корисна просто з міркувань перестраховки, навіть в тому випадку, якщо до ремонту не було проблем з витоками охолоджувальної рідини.
Опресування двигуна проводиться на спеціалізованому стенді. Всі отвори сорочки охолодження перекриваються спеціальними заглушками, через штуцер в одній з них подається стиснене до 6 атм. повітря (тиск регулюється) і ГБЦ занурюється у ванну з попередньо розігрітою до 70-80° водою. Через деякий час, коли температура ГБЦ вирівняється з температурою води, з витоків повітря (то піднімаються бульбашки), можна бачити в якому саме місці сорочка охолодження не герметична. НАШІ ЦІНИ
6ФРЕЗЕРУВАННЯ ПЛОЩИНИ
Майстерня надає таку послугу, як фрезерування площини головки блоку циліндрів необхідну для забезпечення площинності привалочних поверхонь, а так само для усунення забоїн і подряпин на них.
При обробці приділяється увага спеціальним міткам, які показують допустиму межу знімання матеріалу. Більша кількість матеріалу, що знімається може привести до опускання розподільного вала, що спричинить за собою зміну фаз газорозподілу на більш пізні. Крім цього зменшиться обсяг камери згоряння і підвищиться ступінь стиснення. Це може спричинити за собою небажані процеси детонації.
Великі дефекти площині головки можуть бути усунені зварюванням. НАШІ ЦІНИ
7ВІДНОВЛЕННЯ ЛІЖОК КОЛІНВАЛІВ
При роботі будь-якого двигуна, навіть якщо на ньому вчасно змінюється масло і масляний фільтр, і з тиском масла все в порядку, а пари тертя не працюють на суху, і на поверхні не утворюється подряпин, все одно ліжку (підшипники ковзання) поступово зношуються .
І чим більший пробіг автомобіля або мотоцикла, тим більший знос і відхилення від допуску, зазначеного вище. Причому зношуються отвори ліжок нерівномірно, так як тиснуть на них шийки колінвалу тиснуть на низ ліжок більше, ніж на бічні стінки і отвори виходять овальними. Тому основні цілі ремонту ліжок колінвалу всього дві: позбутися від овалу, зробивши отвори для шийок колінвалу ідеально круглими, і добитися необхідного зазору (описаного вище) між відновленими поверхнями ліжок і шийками колінвалу.
При обробці підшипників колінвалу в остаточний розмір, необхідно витримати необхідні геометричні характеристики, рекомендовані зазори і шорсткість.
При обробці підшипникових отворів, виконаних у корпусі ГБЦ з верхніми кришками або плитою (ВАЗ-2108; ВАЗ-2112 і більшості іномарок) проводиться з мінімальним зміщенням осі отвору (0,02 - 0,03мм)
Геометричні похибки оброблених отворів - не більше 2 мкм. Шорсткість 0,6 ... 0,8 Ra, із забезпеченням мінімально рекомендованого зазору з шийками колінвалу. НАШІ ЦІНИ
8ВІДНОВЛЕННЯ СВІЧКОВОГО ОТВОРУ
Майстерня відновлює свічкові отвори, як на знятій голівці блоку, так і на встановленій на двигуні, за допомогою спеціально інструменту.
Перед відновленням різьблення для запобігання попадання стружки в циліндр спеціальний мітчик змащується змазкою. Вставляється в отвір свічки так, щоб вхідна частина точно потрапила на зношену різьблення (для цього є спеціальна напрямна частина та перша різьбова частина мітчика М14х1,25). Це важливо для збереження осі свічки. Конічною поверхнею мітчика , збільшуємо діаметр отвору, і другою різьбовою частиною, нарізуємо нову різьбу під вставку.
Вставку навертаються на спеціальне пристосування і наносимо на неї високотемпературний клей - герметик. Потім вставку загортаємо в тіло ГБЦ до тих пір, поки її торець не опиниться врівень з поверхнею контакту кільця ущільнювача свічки і головки блоку циліндра.
Далі накатана частина надійно зафіксовує вставку, виключаючи її вивертання разом зі свічок запалювання.
ПЕРЕВАГИ ТЕХНОЛОГІЇ:
• не потрібно знімати головку блоку циліндрів з двигуна;
• не потрібно свердлити;
• використовується для алюмінієвих сплавів і чавунних деталей;
• відновлення різьблення відбувається швидко, легко і надійно. НАШІ ЦІНИ
9ЗАМІНА ТА ВИГОТОВЛЕННЯ СІДЕЛ КЛАПАНІВ
Обробка сідла клапана.
Обробка сідла клапана одна з послуг нашої майстерні. Необхідність в цій операції виникає після заміни напрямних втулок, через зношування сідел клапанів, після прогоряння клапана або будь-якого іншого порушення герметичності з'єднання сідло-клапан.
При ремонті головок блоку циліндрів найбільш трудомісткою і відповідальною операцією є обробка фасок сідел клапанів , звичайно, якщо мова йде про битті фаски в межах 0,01 ... 0,02 мм.
Заміна сідла клапана.
Дана послуга актуальна в разі фатального зносу сідел, прогоряння сідла, при багаторазовій обробці сідел, при збільшенні поперечного перерізу клапанної щілини шляхом заміни клапанів на клапани з великим діаметром тарілки (форсування двигуна), в деяких випадках після ремонту тріщин (якщо тріщина проходила під сідлом) , при сильному перегріванні двигуна (сідла можуть просто випасти з тіла головки), після неякісного ремонту сідел і ін. Заміна сідел відбувається в кілька етапів.
Спочатку на верстаті вирізаються старі сідла, потім готується нове посадочне місце під сідло, знімаються розміри і по ним з урахуванням натягу зі спеціального чавуну виготовляються заготовки нових сідел, що представляють собою кільця з точно витриманим зовнішнім діаметром і невеликим припуском на обробку по внутрішньому діаметру і висоті. Після цього головку блоку циліндра розігрівають, а заготовки сідел охолоджують в рідкому азоті. Потім сідла запресовують за допомогою оправок. Далі ГБЦ знову встановлюють на верстат з обробки сідел, і після підгонки внутрішнього діаметра сідла під діаметр каналу, фасонним різцем формують необхідний профіль сідла з урахуванням виступів тарілки клапана щодо поверхні камери згоряння, або з урахуванням відстані від торця клапана до осі колінвалу. НАШІ ЦІНИ
ВИГОТОВЛЕННЯ ВТУЛОК КЛАПАНІВ
Наша майстерня виготовляє напрямні втулки клапанів з Браж (матеріал, що представляє собою сплав міді з тими чи іншим речовинами) зі збільшеною зносостійкістю будь-яких розмірів як для вітчизняних головок блоку циліндрів, так і для будь-яких імпортних. НАШІ ЦІНИ
10ЗВАРКА ГБЦ
Тріщина в ГБЦ виникає в результаті неправильної роботи двигуна внаслідок перегріву і зсуву напруги в металі. Наша майстерня здійснює ремонт ГБЦ (нарощування металу, зварювання аргоном)
Якісно закрити тріщину вийде тільки за допомогою зварювання. Ніяким клейовим складом не вийде якісно закрити тріщину в головки, тому що при нагріванні до робочих температур головка буде розширюватися і тріщина буде ставати більшою, тобто потрібен склад для забивання тріщини, який мав би такі ж лінійні температурні розширення, як і матеріал головки, до того ж бути стійкими до інших навантажень. Всього цього можна досягти тільки зварюванням.
Для зварювання головки блоку циліндрів можна використовувати газове зварювання з використанням присадочного матеріалу, але кращі результати дає аргонно-дугове зварювання (TIG). До голівки підключається маса, а дуга горить в середовищі аргону між вольфрамовим електродом і головкою, куди підсовуюється алюмінієвий присадний дріт. НАШІ ЦІНИ
11РЕМОНТ БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ
Майстерня здійснює комплексний ремонт блоків циліндрів двигуна за технологією ""Kolbenschmidt"" (KS) на спеціалізованому обладнанні.
Сюди входить:
• фрезерування привалочної площині блоку циліндрів
• розточування циліндрів рядних і V-подібних
• гільзування циліндрів
• хонінгування циліндрів
• відновлення ліжок колінвалів легкових і вантажних автомобілів
• заміна втулок колінвалів легкових і вантажних автомобілів
• відновлення геометрії під бурт гільзи циліндрів" НАШІ ЦІНИ
12ВІДНОВЛЕННЯ ЛІЖОК КОЛІНВАЛІВ
В процесі експлуатації корінні опори колінчастого вала відчувають значні навантаження, що призводить до погрішностей форм отворів в будь-який з площин в межах 0,03- 0,05 і якщо не вживати заходів щодо усунення таких дефектів, то в процесі експлуатації виникають більш значних пошкоджень:
• деформація підшипникової кришки в результаті перегріву
• оберт вкладишів колінчастого вала з утворенням глибоких паз і катастрофічного зносу отворів
• руйнування кришок підшипників колінвалу.
Наша майстерня надає послуги з відновлення (ремонту) ліжок колінвалів на спеціалізованому обладнанні.
Ремонт таких отворів тільки розточування не дозволяє забезпечити високі експлуатаційні характеристики, так як досить складно забезпечити стабільний розмір і необхідні геометричні параметри отворів по всій довжині. Велика небезпека ослабити отвір, великі труднощі обробки навареного отвору або має наклеп після оберту вкладишів, висока шорсткість обробленої поверхні погіршує теплопередачу, цьому також сприяє нівроку стрічкою і застосування епоксидних композицій. Тому з метою забезпечення мінімальних геометричних похибок при ремонті отворів опор колінвалу, жорсткого допуску і необхідної шорсткості слід застосовувати в якості фінішної операції - хонінгування. НАШІ ЦІНИ
13РОЗТОЧУВАННЯ, ГІЛЬЗУВАННЯ ТА ХОНІНГУВАННЯ ЦИЛІНДРІВ
Розточування циліндрів рядних і V-подібних блоків
При капітальному ремонті двигуна циліндрів необхідно надати правильну форму і розмір (ремонтний розмір). Для цього циліндри перед хонінгування розточують.
В першу чергу, задаємо точне розташування осі циліндра відносно осі колінчастого вала, при цьому робимо відхилення від прямолінійності мінімальним. Прямим хонінгуванням (без попереднього розточування) цього домогтися, на жаль, в більшості випадків, не вдається.
Гільзовка V-подібних і рядних блоків циліндрів
Гільзування блоку циліндрів виробляємо в тому випадку, коли стінки циліндра мають такі дефекти, глибина яких не дозволяє усунути пошкодження методом розточування циліндра в останній ремонтний розмір.
Також блок гільзуємо якщо циліндри вже були раніше розточені до максимального ремонтного розміру. Або двигуни мають блоки циліндрів, в яких від початку не передбачена установка поршнів ремонтного розміру. У цьому випадку блок також відновлюємо методом гільзування.
хонінгування циліндрів
Хонінгування - фінішна операція, при якій забезпечують необхідний розмір циліндра, досягаються мінімальні відхилення від круглості і циліндричності, формується спеціальний мікрорельєф і забезпечується певна структура металу на поверхні циліндра.
При хонінгуванні використовуємо алмазні бруски, це відбувається в два етапи:
1. Більшу частину припуску знімаємо брусками з відносно великим зерном алмазу (чорнова обробка) При цьому циліндр набуває правильної форми, тобто відхилення від круглості і циліндричності повинні звестися до мінімуму
2. використовуємо бруски з дрібним зерном (Чистова обробка)
Процес хонінгування надзвичайно складний і вимагає дуже ретельного відпрацювання технології і постійного контролю якості. НАШІ ЦІНИ
14ЗАМІНА ВТУЛОК, ВІДНОВЛЕННЯ КОЛІНВАЛІВ
Всі машини схильні до всіляких поломок, одна з них - це знос втулок колінвалів. Заміна втулок колінвалів - одна з послуг нашої майстерні. У більшості випадків з цим ремонтом стикаються водії автомобілів вітчизняного виробництва.
Якщо вчасно не замінити втулки, то це може привести до більш серйозних проблем. Крім того, вам доведеться позбутися свого залізного коня на тривалий термін. У той же самий час, коли звичайна заміна втулок розподільного відніме у вас близько години, якщо за роботу візьмуться справжні професіонали. Тим більше, що ціна на дану процедуру невелика. НАШІ ЦІНИ
15ФРЕЗЕРУВАННЯ ПЛОЩИНИ БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ
Фрезерування необхідна для забезпечення площинності привалочних поверхонь, а також для усунення забоїн і подряпин на них.
При сильному перегріві мотора механіки, як правило, перевіряють привалочную площину ГБЦ, забуваючи про блок. Незважаючи на те, що головка деформується значно сильніше блоку, нехтувати перевіркою площини блоку не слід. Прогин близько 0,05 - 0,07 мм може бути причиною витоків охолоджуючої рідини або попадання її в циліндри.
Обробка площині блоку циліндрів проводиться на спеціалізованому верстаті. НАШІ ЦІНИ
16ЗАМІНА ВТУЛОК ПРОМІЖНИХ ВАЛІВ
Наша майстерня здійснює заміну втулок (вкладишів) проміжних валів на спеціалізованому обладнанні. НАШІ ЦІНИ
17ВІДНОВЛЕННЯ ГЕОМЕТРІЇ ПІД БУРТ ГІЛЬЗИ ЦИЛІНДРІВ
Майстерня надає послугу з відновлення геометрії під бурт гільзи циліндрів. Або вона ж: відновлення геометрії посадочного бурту гільзи в блоці циліндрів вантажівки.
Заміна гільз при ремонті двигунів щорічно вимагає значних витрат. Із загальної кількості витрачених гільз циліндрів використовують повторно всього лише 10%. Масове і якісне відновлення гільз дозволяє отримати велику економію коштів і знизити витрату запасних частин.
У ремонт не приймаються гільзи, що мають тріщини, глибокі ризики і задираки на робочій поверхні, значне викришування і зминання нижнього краю. Підлягають вибракування гільзи циліндрів при зносі внутрішньої робочої поверхні більше 0,4 мм і опорного бурту по висоті більше 0,3 мм. НАШІ ЦІНИ
Утримання головки блоку циліндрів у відмінному стані – запорука довговічності двигуна. Як водіям підтримати оптимальний стан ГБЦ та забезпечити продовжений термін служби двигуна? Технічне обслуговування ГБЦ […]
Ремонт головки блоку циліндрів (ГБЦ) став справжньою наукою завдяки інноваційним методам та сучасним технологіям, які використовуються в сучасних автосервісах. Ремонт ГБЦ: Сучасні методи та технології Розглянемо, […]
Правильне регулювання клапанів у головці блоку циліндрів (ГБЦ) є ключовим елементом для забезпечення оптимальної продуктивності та тривалого терміну служби двигуна автомобіля. У цій статті розглянемо, чому […]
Правильне функціонування головки блоку циліндрів (ГБЦ) є важливим для ефективної роботи двигуна. Дефекти та поломки в цій частині можуть призвести до серйозних проблем і втрати продуктивності. […]
Ключовий компонент правильної роботи двигуна – це плоскість ГБЦ. Якщо ця деталь пошкоджена чи деформована, це може призвести до серйозних проблем з автомобільним двигуном. У “ГБЦ-Тернопіль” […]
В сучасних автомобілях клапанний механізм є однією з найважливіших систем, від якої залежить ефективність двигуна. У “ГБЦ-Тернопіль” розуміємо, що правильне функціонування клапанів, їх сідел, направляючих втулок […]
Компанія “ГБЦ-Тернопіль” надає послуги з ремонту головок блоку циліндрів в місті Тернопіль та області. Ми гордимося надійністю, якістю та професіоналізмом на кожному етапі виконання робіт. “ГБЦ-Тернопіль”: […]
Під час ремонтних робіт двигуна однією з ключових процедур є мийка головок блоку циліндрів (ГБЦ). У компанії “ГБЦ-Тернопіль” ми використовуємо технологічну мийку ГБЦ, що забезпечує високу […]
Механічна обробка головок блоку циліндрів (ГБЦ) є важливим етапом в ремонті двигуна. Компанія, “ГБЦ-Тернопіль,” надає повний спектр послуг з механічної обробки ГБЦ для різних марок автомобілів. […]